De 9 bästa parfymannonser på TV
Genom historien har parfymmärken skapat tv -annonser som har revolutionerat denna sektor av spännande och inspirerande oss. De flesta av dessa annonser har valt en kreativ berättelse Format, baserat på korta scener som fångar skönhet och håller publikens uppmärksamhet fram till slutet. Dessutom har många av dessa annonser värderats positivt för sin förmåga att Ändra stereotyper och slåss mot fördom på ett kreativt sätt.
Framgången för dessa reklam skapelser har varit i att många människor har valt en ny doft innan de ens kan lukta den. Nedan har vi gjort en lista över bästa parfymannonss som har gått igenom TV: s historia. Du vill se dem alla igen!
1. CK One av Calvin Klein
Calvin Kleins ck en, (Divain-030), reklam är som revolutionär som doften. På bara 30 sekunder av denna annons kan vi förstå varför det var det senaste parfym för alla. Annonsen har en äldre kvinna, par som kysser, dansgrupper och en ung Kate Moss, att ha en sak gemensamt: det nya unisex doft.
2. J’adore Absolu av Christian Dior
En annan av de mest kännbara doftannonsen är Diors J’adore Absolu, regisserad av visionär Romain Gavras och huvudrollen Charlize Theron. I den här annonsen kan vi se en grupp av starka flickor förenas som en. De elegans och sofistikering av dior parfym visas genom den gyllene färgen som råder i miljön såväl som mode och skönhet i annonsen.
3. Den av Dolce & Gabbana
I det här kortfilmklippet "kallas"Gata av drömmar ", regisserad av den berömda regissören Martin Scorsese Vi kan se en glamorös Scarlett Johansson Prata med det attraktiva Matthew McConaughey, med vilken hon har en relation. Denna doftannons, som används för att marknadsföra Den av Dolce & Gabbana för kvinnor (Divain-050) och män (Divain-006), är svartvitt och ganska vanligt. Men det håller dig limmad på skärmen från början.4. Sí, av Giorgio Armani
Kate Blanchett trotsar åldern i annonsen för Armanis si, parfym, (Divain-136). Detta är spektakulärt eftersom hon ser säkert på kameran med lite smink på. Annonsen visar en verklig look på en upptagen kvinna samtidigt som den är oemotståndlig kombination av den oemotståndliga kombinationen nåd, styrka och free ande, precis som Armanis parfymer.
5. The Pure Xs av Paco Rabanne
För doften, The Pure Xs av Paco Rabanne, (Divain-233), varumärket valde modellen Francisco Henriques. Annonsen är en oemotståndlig kombination av önskan och nöje. "XS" är inte en hänvisning till storlek, utan till nöjet av en överdriven livsstil.
6. Agua Fresca de Rosas Blancas av Adolfo Domínguez
Adolfo Domínguez, ett doftmärke med mer än 40 år På parfymermarknaden lanserade Agua Fresca de Rosas Blancas (Divain-1572013, dess ikoniska doft. Eugenia silva ansvarar för att ge liv till fritt humör. Det är delikat och färskt som doften i annonsen.
7. Le Male och Classique av Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier gör sin tv -kommersiella debut för sin Le man (Divain-028), och Classique, (Divain-075) dofter för män respektive kvinnor. I den senaste annonsen tillåter Gaultier oss att komma bakom kulisserna på sin parfymfabrik med robotar och arbetare.
8. Nina & Luna av Ricci
De Nina, (Divain-051) och Luna, (Divain-195) av Ricci Parfym AD är en av de mångfaldorienterade platser som har revolutionerad Parfymernas värld. I det är modellerna Frida Gustavsson (Nina) och Jac Jadaciak (Luna) Gå helt in i huden på sina senaste karaktärer, för att ta oss till en fantasi universum genom deras vackra kärlekshistoria I huvudrollen Ricci parfymer.
9. 212 VIP Black av Carolina Herrera
Slutligen är en annan av de bästa parfymklämmorna i reklamhistoria den som har gjorts för 212 VIP Black av Carolina Herrera. Här kan vi se hur en grupp ungdomar har en fantastisk tid på en fest som hålls i en lyxig herrgård. Den låt som valts för annonsen är en låt som är komponerad och producerad av TMB & AGRY och LOW STEPPA.
- Taggar: History